Advertisement

נשיא בלארוס / ×” פצצה על המטוס מתנגד של המשטר כיכר השבת / סיכלנו מהפכה שתכננו כוחות זרים;

נשיא בלארוס / ×" פצצ×" על ×"מטוס מתנ×'×" של ×"משטר כיכר ×"ש×'ת / סיכלנו מהפכה שתכננו כוחות זרים;. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: לוקאשנקו אמר שמטוס ריינאייר טס מעל תחנת כוח גרעינית ושהנחתתו נעשתה כדי להגן על העם הבלארוסי ובהתאם לחוקים בינל. רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו לוקשנקו, שמחפש כהונה שישית וניצב בפני האתגר הגדול ביותר לשלטונו בשנים האחרונות, לא ציין מי אלו אותם מפעילי בובות בשתי המדינות.

נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: נשיא בלארוס במסר אנטישמי אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה. בנאום שנשא לאומה הביע הנשיא את זעמו על. הנשיא לוקשנקו, ששולט ביד ברזל במדינה ברבע המאה האחרונה, עצר את יריבו המרכזי לקראת הבחירות וטוען שכוחות ממערב ומזרח תכננו.

רו×
רו×"ן ×'לארוס פוטין ×"×'טיח לעזור ×'מקר×" של איום וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
הנחתת המטוס היתה פעולה חוקית. בנאום שנשא לאומה הביע הנשיא את זעמו על. הנשיא ממנה את ראש הממשלה, האחראי על מינוי השרים בממשלתו. לוקאשנקו אף גולש על גלגיליות. בחודש יולי נעצרו באזור מינסק כמה עשרות חברים בקבוצת ואגנר הקשורה למקורבו של נשיא רוסיה, והנשיא לוקאשנקו טען שהקרמלין שלח אותם לשם כדי לפגוע. ההפגנות, שנחשבות להפגנות האנטי־ממשלתיות הגדולות ביותר בתולדות בלארוס, החלו טרם הבחירות. הרודן מבלארוס אלכסנדר לוקשנקו, נאם ביום העצמאות של המדינה ובחר לתקוף באמירות אנטישמיות את זכר השואה ואת היהודים. הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין

נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים.

לוקאשנקו אמר שמטוס ריינאייר טס מעל תחנת כוח גרעינית ושהנחתתו נעשתה כדי להגן על העם הבלארוסי ובהתאם לחוקים בינל. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: לוקשנקו, שמחפש כהונה שישית וניצב בפני האתגר הגדול ביותר לשלטונו בשנים האחרונות, לא ציין מי אלו אותם מפעילי בובות בשתי המדינות. במשך תקופה מסוימת הוא נהג להופיע בציבור לבוש במדי צבא יחד עם בנו הצעיר שלבש מדים תואמים, שאותו כינה הקמע שלי. רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו הודיע היום על מינויים חדשים בצמרת הביטחונית של המדינה, במה שנתפש כניסיון לבצר את שלטונו בעקבות גל מחאה חסר תקדים. נשיא בלארוס מתקרב למערב ותומך באוקראינה, ובמוסקבה זועמים על המדינה שנחשבה לאחות הקטנה ומטילים עליה מגבלות כלכליות כואבות. נשיא בלארוס במשחק הוקי / צילום: ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. הנחתת המטוס היתה פעולה חוקית. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו האשים את רוסיה שהציעה הלוואה של 500 מיליון דולר אמריקאי, בתנאי שבלארוס תכיר באבחזיה ובדרום אוסטיה, אך הוסיף כי העמדה של בלארוס לא ניתנת למכירה.

בחודש יולי נעצרו באזור מינסק כמה עשרות חברים בקבוצת ואגנר הקשורה למקורבו של נשיא רוסיה, והנשיא לוקאשנקו טען שהקרמלין שלח אותם לשם כדי לפגוע. עם זאת, הרשויות לא מיהרו להטיל הסגר, והפעילויות ההמוניות השונות. נשיא בלארוס במסר אנטישמי אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אותת בצהריים (יום ד') כי הוא נערך להחריף את מאבקו במתנגדי המשטר שמנהלים נגדו הפגנות מחאה זה שבוע וחצי, בעקבות טענתם שהבחירות לנשיאות זויפו לטובתו. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו:

נשיא ×'לארוס אלכסנ×
נשיא ×'לארוס אלכסנ×"ר לוקשנקו צילום ארכיון Sergei Sheleg Belta Pool Photo Via Ap אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
סיכלנו מהפכה שתכננו כוחות זרים; לפחות 100 אלף הפגינו נגד נשיא בלארוס, שוטרים זרקו רימוני הלם לעבר מפגינים. ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: נשיא בלארוס במשחק הוקי / צילום: הרודן מבלארוס אלכסנדר לוקשנקו, נאם ביום העצמאות של המדינה ובחר לתקוף באמירות אנטישמיות את זכר השואה ואת היהודים. רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות. הנשיא לוקשנקו, ששולט ביד ברזל במדינה ברבע המאה האחרונה, עצר את יריבו המרכזי לקראת הבחירות וטוען שכוחות ממערב ומזרח תכננו.

לוקאשנקו אמר שמטוס ריינאייר טס מעל תחנת כוח גרעינית ושהנחתתו נעשתה כדי להגן על העם הבלארוסי ובהתאם לחוקים בינל.

הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין יהודים גורמים לעולם להשתחוות בפניהם. הנשיא לוקשנקו, ששולט ביד ברזל במדינה ברבע המאה האחרונה, עצר את יריבו המרכזי לקראת הבחירות וטוען שכוחות ממערב ומזרח תכננו. נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת. רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אותת בצהריים (יום ד') כי הוא נערך להחריף את מאבקו במתנגדי המשטר שמנהלים נגדו הפגנות מחאה זה שבוע וחצי, בעקבות טענתם שהבחירות לנשיאות זויפו לטובתו. הנשיא ממנה את ראש הממשלה, האחראי על מינוי השרים בממשלתו. נשיא בלארוס לוקשנקו נאם ביום העצמאות של מדינתו: לחיצה על הסימן תשמור את הכתבה. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: בחודש יולי נעצרו באזור מינסק כמה עשרות חברים בקבוצת ואגנר הקשורה למקורבו של נשיא רוסיה, והנשיא לוקאשנקו טען שהקרמלין שלח אותם לשם כדי לפגוע. מנהיגי האופוזיציה מאיימים לפתוח בשביתת ענק אם לוקאשנקו יסרב לדרישתם להתפטר. ״עדר של כבשים״ שנמצא תחת שליטה זרה.

״עדר של כבשים״ שנמצא תחת שליטה זרה. נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אותת בצהריים (יום ד') כי הוא נערך להחריף את מאבקו במתנגדי המשטר שמנהלים נגדו הפגנות מחאה זה שבוע וחצי, בעקבות טענתם שהבחירות לנשיאות זויפו לטובתו. לפחות 100 אלף הפגינו נגד נשיא בלארוס, שוטרים זרקו רימוני הלם לעבר מפגינים. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: רוסיה ופולין מתערבות בבחירות לנשיאות.

נשיא ×'לארוס רוסי×
נשיא ×'לארוס רוסי×" משקרת תכננו ×"פיכ×" × ×'×"×™ from ynet-images1.yit.co.il
נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו אותת בצהריים (יום ד') כי הוא נערך להחריף את מאבקו במתנגדי המשטר שמנהלים נגדו הפגנות מחאה זה שבוע וחצי, בעקבות טענתם שהבחירות לנשיאות זויפו לטובתו. Ap) נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו תקף היום (רביעי) מושל מחוז יהודי, מאחר שלדבריו הוא לא שולט באוכלוסייה היהודית במדינה. נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקאשנקו צילום: היהודים הצליחו לגרום לכל העולם להתרפס בפניהם ואיש היום לא. ההפגנות בבלארוס הן סדרת הפגנות פוליטיות מתמשכות נגד ממשלת בלארוס ונגד נשיא המדינה אלכסנדר לוקשנקו. יהודים גורמים לעולם להשתחוות בפניהם. המוזרויות של נשיא בלארוס קדמו למגפת הקורונה. רוצה לשמוע את הדעה של כולם, אמרה לשכתו

בנאום שנשא לאומה הביע הנשיא את זעמו על.

נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: לוקשנקו, שמחפש כהונה שישית וניצב בפני האתגר הגדול ביותר לשלטונו בשנים האחרונות, לא ציין מי אלו אותם מפעילי בובות בשתי המדינות. Dmitry astakhov/אי־פי עיתון בזמביה פירסם תמונות של זינגמן (שפגש בליברמן), יחד עם נשיא המדינה, אדגר לונגו, לצד מפקד חיל האוויר של המדינה ונספחה הצבאי ברוסיה הנשיא השנוי במחלוקת תקף את היהודים בטקס העצמאות של בלארוס, יומיים בלבד לאחר שקיבל ברכה רשמית מהנשיא ריבלין Ap) נשיא בלארוס אלכסנדר לוקשנקו תקף היום (רביעי) מושל מחוז יהודי, מאחר שלדבריו הוא לא שולט באוכלוסייה היהודית במדינה. נשיא בלארוס אלכנסדר לוקשנקו (צילום: יהודים גורמים לעולם להשתחוות בפניהם. במשך תקופה מסוימת הוא נהג להופיע בציבור לבוש במדי צבא יחד עם בנו הצעיר שלבש מדים תואמים, שאותו כינה הקמע שלי. נשיא בלארוס לוקשנקו נפגש בבית הסוהר עם 11 אנשי אופוזיציה שהובילו את מחאת הענק נגדו, שעדיין נמשכת. התבטאות אנטישמית בוטה של נשיא בלארוס, אלכסנדר לוקשנקו: ״עדר של כבשים״ שנמצא תחת שליטה זרה. עם זאת, הרשויות לא מיהרו להטיל הסגר, והפעילויות ההמוניות השונות. נשיא בלארוס במסר אנטישמי אלכסנדר לוקשנקו באמירה אנטישמית חריגה.

Posting Komentar

0 Komentar